Arkadaşlar ben bu olayı anlamadım gitti. Link değişiminde konu açamıyorum tamam bunu anlıyorum yeterli rep puanım yok görüldüğü gibi eksideyim fakat konu açanlara bakıyorumonlarında rep puanları yeterli diil
örnek:
buraya bakınız ,
burayada bakınız ...
Acaba arkadaşlar ben bişeymi kaçırıyorum bilmediğim bir noktamı var...