Arkadaşlar ben bu olayı anlamadım gitti. Link değişiminde konu açamıyorum tamam bunu anlıyorum yeterli rep puanım yok görüldüğü gibi eksideyim fakat konu açanlara bakıyorumonlarında rep puanları yeterli diil

örnek: buraya bakınız , burayada bakınız ...

Acaba arkadaşlar ben bişeymi kaçırıyorum bilmediğim bir noktamı var...