• 11-09-2008, 19:41:13
    #1
    Arkadaşlar sitemde mp3 bulunduğuından dolayı kapandı bu bölümleri sildim.Site açılır mı ?Ne yapamam gerek açtırmak için?
  • 11-09-2008, 19:43:41
    #2
    açılmaz anlaşma falan imzalaman gerekiyor bi daha yayınlarsam yüklü bir miktar wercem gibi

    yanlış hatırlamıyosam böyle olması lazımdı
  • 11-09-2008, 19:48:58
    #3
    unut artık o siteyi
  • 11-09-2008, 20:01:08
    #4
    geçmiş olsun kardeş!
    Emekler gitti sayılır ama farklı bi domainde kullan verilerini!
  • 11-09-2008, 20:16:09
    #5
    Öyle yaptım hocam yeni domain aldım ama domain için okadar çalışmıştım. alexa 213 binlerde değeride artıyor ama yeni domain indexlenmiyor bile bu konuda napmam gerekir
  • 11-09-2008, 20:24:51
    #6
    su iç, bir daha da mp3 dağıtımı yapma
  • 11-09-2008, 20:28:22
    #7
    Ahh be arkadaşım mp3 paylaşımı yasak kaç arkadaşın emekleri heba oldu diye r10da bas bas bağırıyoruz geçmiş olsun giden geri gelmez

    Selametle..!
  • 11-09-2008, 21:17:55
    #8
    Geçmiş OLsun Bende Yaptım benimde Gitti emegim Heba Oldu Dert Ortagım Benim

    Tekrar Gecmiş OLsun