Sitem açılır mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sitem açılır mı?
7
●
347
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Sitem açılır mı?
11-09-2008, 19:41:13
#1
ertunc_58
Arkadaşlar sitemde mp3 bulunduğuından dolayı kapandı bu bölümleri sildim.Site açılır mı ?Ne yapamam gerek açtırmak için?
11-09-2008, 19:43:41
#2
gangan
açılmaz
anlaşma falan imzalaman gerekiyor bi daha yayınlarsam yüklü bir miktar wercem gibi
yanlış hatırlamıyosam böyle olması lazımdı
11-09-2008, 19:48:58
#3
TrusTy
unut artık o siteyi
11-09-2008, 20:01:08
#4
XeroX_
geçmiş olsun kardeş!
Emekler gitti sayılır ama farklı bi domainde kullan verilerini!
11-09-2008, 20:16:09
#5
ertunc_58
Öyle yaptım hocam yeni domain aldım ama domain için okadar çalışmıştım. alexa 213 binlerde değeride artıyor ama yeni domain indexlenmiyor bile
bu konuda napmam gerekir
11-09-2008, 20:24:51
#6
shinoda
su iç, bir daha da mp3 dağıtımı yapma
11-09-2008, 20:28:22
#7
helperman
Ahh be arkadaşım mp3 paylaşımı yasak kaç arkadaşın emekleri heba oldu diye r10da bas bas bağırıyoruz geçmiş olsun giden geri gelmez
Selametle..!
11-09-2008, 21:17:55
#8
sohbetles
Geçmiş OLsun Bende Yaptım benimde Gitti emegim Heba Oldu
Dert Ortagım Benim
Tekrar Gecmiş OLsun
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler