Konu
Sitem açılır mı?
11-09-2008, 19:43:41
#2
gangan
açılmaz
anlaşma falan imzalaman gerekiyor bi daha yayınlarsam yüklü bir miktar wercem gibi
yanlış hatırlamıyosam böyle olması lazımdı