Evet gercekten de pes,,
Henuz 2 gun once domain kayit edilmis,,
Tasarim isi de yapan birisinin siteyi FF'de test etmemesine de pes,,
Siparis bolumu bile olmamasina da pes,,
Yari ingilizce yari Turkce bir siteye de pes,,
Burda Dalga Geçen Yok Evet Daha Sitemize Güzel Bişi Bulmadık Ama Yakında yapılacak Bu Geçici Bir Host Script Ve Bizim Kampanyada Şu Anlık İyi Bize Destek Olursanız Seviniriz.
Burda Dalga Geçen Yok Evet Daha Sitemize Güzel Bişi Bulmadık Ama Yakında yapılacak Bu Geçici Bir Host Script Ve Bizim Kampanyada Şu Anlık İyi Bize Destek Olursanız Seviniriz.
Peki o zaman,,
https://www.r10.net/hosting/ bolumunde bulunan ve hosting isi yapan kisilerin yaptigi isleri ve siteleri bi gez bakalim,, 2 gunluk bir emekle mi bu isi yapiyorlar, yoksa deneyim ve birikimle mi ?