Evet gercekten de pes,,
Henuz 2 gun once domain kayit edilmis,,
Tasarim isi de yapan birisinin siteyi FF'de test etmemesine de pes,,
Siparis bolumu bile olmamasina da pes,,
Yari ingilizce yari Turkce bir siteye de pes,,

Midem bulandi siteden ciktim,, Diger eksiklerine bakamadim yani,,,,

Abicim dalga mi geciyorsun aksam aksam ?