• 25-03-2020, 14:00:06
    #1
    arkadaşlar siteyi kurarken sizce sunucuların türkiyede mi olması daha iyidir yoksa avrupada veya amerikada mı?
  • 25-03-2020, 14:01:13
    #2
    Mehmetoney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar siteyi kurarken sizce sunucuların türkiyede mi olması daha iyidir yoksa avrupada veya amerikada mı?
    Türkiye sınırları içerisindeki kullanıcılara yönelik olacaksa Türkiye doğru bir tercih olacaktır
  • 25-03-2020, 14:01:23
    #3
    igtr.net
    bence türk sitesi ise avrupa veya türkiye olmalı. Ama bana kalsa en sağlamı avrupa oluyor genelde sağlam sunucu orada var türk sunucular genelde sağlam olmuyor.
  • 25-03-2020, 14:01:34
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hedef kitle en çok nereden bağlanacaksa oradan
  • 25-03-2020, 14:02:03
    #5
    Avrupa'ya ya da Türkiye ye hizmet verecekseniz İstanbul öneririm.
  • 25-03-2020, 14:03:06
    #6
    Nereden aldığınızda hedef kitlenize daha hızlı hizmet verilebilecekse oradan.
  • 25-03-2020, 14:07:03
    #7
    teşekkür ederim herkese