Mehmetoney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar siteyi kurarken sizce sunucuların türkiyede mi olması daha iyidir yoksa avrupada veya amerikada mı?
Türkiye sınırları içerisindeki kullanıcılara yönelik olacaksa Türkiye doğru bir tercih olacaktır