• 04-09-2008, 16:42:22
    #1
    Arkadaşlar bir ofis tuttunuz diyelim fakat resmileştirmeyi düşünmüyorsunuz bir süreliğine,çalışma ofisiniz olucak ve işleriniz iyi giderse resmileşiceksiniz ( internet işleri ) Bu adımda,resmileşmeden tutulan ofisin elektrik ve telefonunu şahıs olarak üzerime alabilirmiyim iş merkezinde ki bir ofisin ?
  • 04-09-2008, 16:44:36
    #2
    Elektik ve telefon için ne iş yapıyorsun demiyorlar ki... Gdiyorsun daresi veriyorsun o kadar...
  • 04-09-2008, 20:55:49
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şahıs olarak alabilirsin..Sorun çıkmaz.
  • 04-09-2008, 23:49:44
    #4
    kira kontratı işini görür