Arkadaşlar bir ofis tuttunuz diyelim fakat resmileştirmeyi düşünmüyorsunuz bir süreliğine,çalışma ofisiniz olucak ve işleriniz iyi giderse resmileşiceksiniz ( internet işleri ) Bu adımda,resmileşmeden tutulan ofisin elektrik ve telefonunu şahıs olarak üzerime alabilirmiyim iş merkezinde ki bir ofisin ?