• 31-08-2008, 23:08:05
    #10
    Hocam valla şu olayı bi' halledelim sana tasarım vs. ne varsa yapıcam ya. Cidden hiç bi' şey yapamıyorum tıkandım kaldım. En son MS TR'ye mail attım. E-mail adresini falan atarsan konuşalım lütfen.
  • 01-09-2008, 01:42:22
    #11
    Up :'(