[Domains.Live]Bi' Problemim var - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
[Domains.Live]Bi' Problemim var
10
●
1.407
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
[Domains.Live]Bi' Problemim var
1
2
31-08-2008, 23:08:05
#10
The_Wade
Hocam valla şu olayı bi' halledelim sana tasarım vs. ne varsa yapıcam ya. Cidden hiç bi' şey yapamıyorum tıkandım kaldım. En son MS TR'ye mail attım. E-mail adresini falan atarsan konuşalım lütfen.
01-09-2008, 01:42:22
#11
The_Wade
Up :'(
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler