Konu
[Domains.Live]Bi' Problemim var
31-08-2008, 23:08:05
#10
The_Wade
Hocam valla şu olayı bi' halledelim sana tasarım vs. ne varsa yapıcam ya. Cidden hiç bi' şey yapamıyorum tıkandım kaldım. En son MS TR'ye mail attım. E-mail adresini falan atarsan konuşalım lütfen.