Elimde bir adet script mevcut çok eski ve basit scripte tema giydirmek istiyorum fakat scripti bir türlü çalıştıramıyorum veritabına bağlantı konusunda yol gösterecek birisi varmıdır ?
alınan hata :
Tema giydirme konusunda yol gösterecek biri olursa çok sevinirim.