Gulen1Adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılım işlerine yeni girdiğim için dediğinizi pek anlamadım hocam. Herhangi bir dosyada değişiklik yapmadım sadece veri tabanı bağlantısını yaptım.
Bakma şansınız varmıdır ?
Tabii ki! Teamviewer bilgileriniz pm araciligiyla iletirseniz yardimci olmak isterim