• 16-10-2006, 14:20:51
    #1
    Misafir
    Merhaba mezunu oldugum için bir okul sitesi yapmak istiyorum. fakat bir network ağ kurarak.yonja tarzi fakat tam onun gibi degil. ornegin 2002 mezunları sayfasi olacak ve orada resmini gordun arkadasina mesaj atabileceksin.
    bunun için en kolay yol nedir? hali hazirda bir host firmasinda bulmak kolaymidir ya da script varmidir mini nuke kursam?
  • 16-10-2006, 15:34:51
    #2
    hangi okul bu sözde bizim okulun kişileride böyle yapacaktı vaz geçtiler heralde
  • 16-10-2006, 22:26:34
    #3
    Misafir
    beşiktaş lisesi. ama bahsettigim tarz da birseyler olursa yapılcak
  • 16-10-2006, 23:58:53
    #4
    /konudışı
    Yap Yap İyi Olur. Bende beşiktaş lisesi mezunuyum hatta 2002.
    Sınıf Arkadaşı Çıkarmışız bide
    /konudışı
  • 17-10-2006, 00:38:52
    #5
    /konu dışı
    2004 Mezunuyum bende bjk lisesi


    way anasını tesaduflere bak
  • 17-10-2006, 00:42:00
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende yapmıştım halada açık site
    sonra joomla portal + vb ye çevirdim

    sana tavsiyem

    www.phpizabi.net
    arkadaşlık tarzı
    içinde forum sohbet ıvır zıvır tümünü barınıdran bir script

    + ücretsiz ve tr dil desteği var
  • 17-10-2006, 01:22:56
    #7
    noluyo ya bende beşiktaş lisesi mezunuyum bizim bütün okul burdamı
  • 17-10-2006, 03:29:34
    #8
    Eski dostunu bulmanın en kolay yolu - eskidostunubul.com

    Böyle bir site wardi scriptinin ücretli olup olmadiğini bilmiyorum.. Ama ararsan bulabilirsin galiba.
  • 17-10-2006, 03:57:14
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhaba

    /konu dışı
    yokmu maçka akif tuncel mezunu

    Saygılar