• 17-10-2006, 12:51:00
    #10
    Misafir
    Beşiktaş lisesi mezunları irtibat kurarmı benle.
    rainmaks senle bir iki defa konusmustuk ajan nickim..
    yapalım bir site.adres aldım ben.
  • 17-10-2006, 23:28:06
    #11
    bende beşiktaş lisesinde okuom ferhat abi yapçaz güzel bi site merak etme
  • 17-10-2006, 23:36:04
    #12
    Üyeliği durduruldu
    yok mu ozel fatih izmir yılanı salayım bende
  • 18-10-2006, 19:54:49
    #13
    Misafir
    rainmaks haric hemen hemen herkesle iletişim kurduk heralde.artik 1-2 haftaya hazir ederiz siteyi tahminen.
  • 18-10-2006, 21:12:20
    #14
    <geyik>
    deepkarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok mu ozel fatih izmir yılanı salayım bende

    bende izmirden ama özel mözel değil. 60. yıl anadoludanım lise 2. [hazırlık okdum yanlış olmasın ]

    </ geyik>
  • 19-10-2006, 00:32:35
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ben ist istek belde lisesi hazırlık özel yani ama dediğim gibi ist