Merhaba dostlar. SlashX wordpres temamın desktop tasarımı tamamen bitti, mobil sürümde hafif kaymalar var, onlarıda yarın düzenleyeceğim inşallah. Bu göreceğiniz temanın 1. demosu, 2. demosu daha modern görüntüyle karşınıza çıkacak.
2 demonun da sınırsız lisans olarak 100TL fiyatı olacak. Ancak satışa çıkartmadan önce sizden öneri almak istedim son kez.
1. demo adresi
Wordpress temam nasıl olmuş?
5
●203
- 23-01-2020, 23:12:55
- 23-01-2020, 23:17:06Hayırlı olsun, ancak belirttiğiniz fiyata piyasada çok daha iyi temalar var. amacım kötülemek değil kesinlikle. fakat tema da slider dahi yok üstelik çok eski bir görünüme sahip. bence siz bunu satışa çıkarmayın bir deneyim olarak saklayın
iyi forumlar.
- 23-01-2020, 23:20:53Yorumun için teşekkür ederim ancak zaten 1. demoyu eski bir görünüm yapmak istedim. Konumda boşuna demedim zaten 2. demoyu daha modern yapacağım diye. Ek olarak 1. demoya şimdiden 2 adet alış teklifi geldi, iyi forumlardoguhansubas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi forumlar.