doguhansubas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, ancak belirttiğiniz fiyata piyasada çok daha iyi temalar var. amacım kötülemek değil kesinlikle. fakat tema da slider dahi yok üstelik çok eski bir görünüme sahip. bence siz bunu satışa çıkarmayın bir deneyim olarak saklayın iyi forumlar.
Yorumun için teşekkür ederim ancak zaten 1. demoyu eski bir görünüm yapmak istedim. Konumda boşuna demedim zaten 2. demoyu daha modern yapacağım diye. Ek olarak 1. demoya şimdiden 2 adet alış teklifi geldi, iyi forumlar