• 27-08-2008, 09:16:40
    #1
    Bir çok sitemde sayyac.com istatistiklerini kullanıyordum, fakat dün 4-5 sitemin hesabına giremez oldum beni anasayfaya yönlendirdi ayrıca sayyac sadece googleden gelen hitleri sayıyor verilen linklerden gelen ziyaretçilerin hiçbirini saymıyor, bende sayyacturkaya tekrar dönmeye karar verdim.
  • 27-08-2008, 12:43:19
    #2
    sayyaç gerçekten rezil bir sistem, günlük 60 civarı hit çekmeme rağmen,sayyaçta sadece arama motoru istatistikleri gözüküyor,15-20 gibi rakamlar görünce gülesim geliyor.
  • 27-08-2008, 12:48:58
    #3
    extreme bizi ne hallere düşürdü
  • 27-08-2008, 12:50:33
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sayacturka sayyac'tan daha iyi bence...
  • 27-08-2008, 13:00:20
    #5
    sayyac beş para etmez
  • 27-08-2008, 13:04:28
    #6
    tolgay007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sayyac beş para etmez
    Kullanmayın sistemi olsun bitsin ne diye aşağılıyorsunuz sistemi ? Paralı hizmet mi alıyorsunuz ordan sizin gibilere hiç hizmet verilmiycek aslında nankörsünüz..
  • 27-08-2008, 13:06:45
    #7
    Misafir
    Extreme kapandıgı zaman herkes sayyac.com kullanmaya başladı, sonucta free bi servis, kimseden para talep etmediler, Bu yüzden bazı giderleri de olabilir, Ve bununla beraber bazı aksaklıklarla karşılaşmışta olabilirler,
    Olumsuz yorum yapmak yanlıştır.
  • 27-08-2008, 13:13:20
    #8
    Nihayetinde beta bir sistem aksaklıklara açık olmak gerek.
  • 27-08-2008, 13:23:23
    #9
    ya arkadaşlar tamam ücretsiz bir sistem ayrıca beta aşamasında ama yanlışlarını eksiklerini dile getirmeyelimmi!