tolgay007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sayyac beş para etmez
Kullanmayın sistemi olsun bitsin ne diye aşağılıyorsunuz sistemi ? Paralı hizmet mi alıyorsunuz ordan sizin gibilere hiç hizmet verilmiycek aslında nankörsünüz..