• 01-12-2019, 18:18:52
    #1
    Merhaba dostlar, umarım iyisinizdir. 1 aydan uzun süredir bu temayı yapmaya çalışıyorum. Kitap özetleri demosu bitti, geriye teknoloji ve normal blog demosu kaldı. Kategori, admin, etiket, arama sayfaları ve etiket gösterimi daha bitmedi. Kolay olduğu için sona bıraktım. Ancak bunlar dışında çoğu şey bitti. Temada ki herşey admin panelinden eklenip kaldırılabilecek.

    Temada olması gerekipte olmayan ya da olması zarar olan birşey varmı? Bunun dışında tema hakkında genel düşünce ve fikirlerinizi de dile getirebilirsiniz.

    Tema: https://www.gobayi.com
  • 01-12-2019, 18:20:40
    #2
    güzel olmuş sağ soldaki boş alanları ayarlama özelliği eklenebilir yok ise
  • 01-12-2019, 18:22:23
    #3
    Footer tasarımı biraz zayıf olmuş diye düşünüyorum. Onun haricinde güzel bir tema olmuş. Ellerinize sağlık.
  • 01-12-2019, 18:26:41
    #4
    dzzalfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel olmuş sağ soldaki boş alanları ayarlama özelliği eklenebilir yok ise
    Sizimi kıracağım hocam oralarada bileşen oluştaracağım. Reklam bölgesi olacak ama kullanıcı bunu değiştirebilecek. Bu arada reklamın pozisyonuda fixed olacak.
  • 01-12-2019, 18:36:59
    #5
    Bu tema tam olarak 10.000 kitap okumaya çalışıp aynı anda tahlil yaptığım https://10000kitap.metokondri.com/ sitem için
  • 01-12-2019, 18:40:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bir tasarım olmuş en azından hoş kullanışlı ve ağır bir yapıya sahip değil.