Merhaba dostlar, umarım iyisinizdir. 1 aydan uzun süredir bu temayı yapmaya çalışıyorum. Kitap özetleri demosu bitti, geriye teknoloji ve normal blog demosu kaldı. Kategori, admin, etiket, arama sayfaları ve etiket gösterimi daha bitmedi. Kolay olduğu için sona bıraktım. Ancak bunlar dışında çoğu şey bitti. Temada ki herşey admin panelinden eklenip kaldırılabilecek.

Temada olması gerekipte olmayan ya da olması zarar olan birşey varmı? Bunun dışında tema hakkında genel düşünce ve fikirlerinizi de dile getirebilirsiniz.

Tema: https://www.gobayi.com