• 27-11-2019, 15:11:02
    #1
    İyi günler, bir süredir blog sayfasına otomatik bot yazmıştım sitelerden blog postları toplayıp kendi siteme atıyordu, duydum ki bu çok kötüymüş bire bir içerik olması, bunun geri dönüşü var mı? herşeyi silip özgün içerik yazsam google tarafından sitem değerlenir mi? yoksa domain artık çöp mü?
  • 27-11-2019, 15:14:03
    #2
    Sitedeki içerikleri sil özgün ilerle sorun olmaz
  • 27-11-2019, 15:18:59
    #3
    Merhaba, girişi yapılan içeriklerdeki başlıklar olduğu gibi durmalı ve içerikleri özgünleştirilmeli. İndeks kaybını göze alacaksanız hepsini silin ve özgün içerikler ile devam edin.
  • 27-11-2019, 15:37:39
    #4
    Sitenin search console kaydı var mı? Search console manuel işlemler bölümünde uyarı yoksa kurtarma şansınız var. Tüm kopya içeriği kaldırıp özgün içerikle devam edebilirsiniz.