İyi günler, bir süredir blog sayfasına otomatik bot yazmıştım sitelerden blog postları toplayıp kendi siteme atıyordu, duydum ki bu çok kötüymüş bire bir içerik olması, bunun geri dönüşü var mı? herşeyi silip özgün içerik yazsam google tarafından sitem değerlenir mi? yoksa domain artık çöp mü?