• 15-11-2019, 16:54:23
    #1
    Merhaba arkadaşlar.

    Eskiden belli multilogin kullanıyorum ama ücretli paketleri çok aşırı şekilde pahalı olduğu için buna alternatif bir program var mı bildiğiniz?
  • 15-11-2019, 17:01:29
    #2
    +takip
  • 15-11-2019, 17:04:25
    #3
    Ben de takipteyim.
  • 15-11-2019, 17:54:51
    #4
    takipleyelim
  • 15-11-2019, 22:10:17
    #5
    Varmı arkadaşlar alternatif?
  • 01-12-2019, 20:37:21
    #6
    Multi alternatifi bir çok program var hangi amaçla kullanacaginiza bağlı değişir bu sadece
  • 01-12-2019, 20:40:45
    #7
    ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Multi alternatifi bir çok program var hangi amaçla kullanacaginiza bağlı değişir bu sadece
    Mrhaba.
    Multilogin altrnatif hang iprogramlar var acaba hocam? Cooike çalıştırsın ve temiz sayfa açsın yeterli.
  • 01-12-2019, 21:30:02
    #8
    *kameleo var yarı yarıya fiyatı vardır fakat multilogin kadar başarılı değildir.

    *herhangi browser ı da çerez temizleme, user agent değiştirme, geçmiş hatırlamama yapabilirsin (extension ekleyerek).

    *mozillanın protype browser ı istediğiniz şekilde kurarsınız. kopyalarsınız. her işlem bittiğinde kopyaladığınız browserdan çoğaltma yapıp sıfır browser gibi işlem yapabilirsiniz.
  • 22-12-2019, 23:44:00
    #9
    samara weblab (kullanmadım)
    tek seferlik 250TL