*kameleo var yarı yarıya fiyatı vardır fakat multilogin kadar başarılı değildir.

*herhangi browser ı da çerez temizleme, user agent değiştirme, geçmiş hatırlamama yapabilirsin (extension ekleyerek).

*mozillanın protype browser ı istediğiniz şekilde kurarsınız. kopyalarsınız. her işlem bittiğinde kopyaladığınız browserdan çoğaltma yapıp sıfır browser gibi işlem yapabilirsiniz.