Merhabalar Dostlar,
Hiç .tpl ile ilgilenmedim ve bilmiyorum genellikle HTML CSS JS PHP fakat .tpl de PHP ile yazılan bir script miş sorum şu .tpl uzantılı bir dosyayı adobe uygulaması ile açmak mümkün diye okudum ama tam emin olamadım sizede sorayım .tpl dosyasını nasıl açıp düzenleme yapa bilirim
saygılar, sevgiler.
.tpl uzantısı hakkında sorular.
3
●160
- 01-11-2019, 16:30:37Orasını anladım ben şöyle sandım " PS - Dream " gibi uygulamalar ile direk tasarım karşımıza gelecek ve şablonlar ile oynama yapıla bilecek şeklinde anladım,Kaçan Panda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler, saygılar.