Merhabalar Dostlar,

Hiç .tpl ile ilgilenmedim ve bilmiyorum genellikle HTML CSS JS PHP fakat .tpl de PHP ile yazılan bir script miş sorum şu .tpl uzantılı bir dosyayı adobe uygulaması ile açmak mümkün diye okudum ama tam emin olamadım sizede sorayım .tpl dosyasını nasıl açıp düzenleme yapa bilirim

saygılar, sevgiler.