Noluyor böyle. - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Noluyor böyle.
29
●
1.432
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Noluyor böyle.
1
2
3
4
16-08-2008, 15:32:49
#28
Erol
Üyeliği durduruldu
modeme reset atınca düzeldi, sağolun..
sabahtan beri kafayı yemiştim site açmıyor diye
16-08-2008, 15:50:42
#29
GoLDeNLaNd
açıyor şuan
16-08-2008, 15:52:57
#30
Gookhan
Erol sabit ip kullanmıyorsan adsl'yi kapatıp açıp tekrar girmeyi denesene. saldırılara karşı alınmış bi güvenlik tetbiridir büyük ihtimal.
Edit: bende önce yazmışlar
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler