Konu
Noluyor böyle.
16-08-2008, 15:52:57
#30
Gookhan
Erol sabit ip kullanmıyorsan adsl'yi kapatıp açıp tekrar girmeyi denesene. saldırılara karşı alınmış bi güvenlik tetbiridir büyük ihtimal.
Edit: bende önce yazmışlar