• 08-10-2006, 01:56:29
    #10
    denetim iyi bence
    yanı 10 kusurlu hareketten bırını yapan herkes enınde sonunda banlanıyo
  • 08-10-2006, 02:08:52
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ilginç yeni duydum o siteyi.. ne varmış bir bakalım
  • 08-10-2006, 04:45:12
    #12
    caviz iyidir, ne sorsam ilgilenen çıkıyor, ama iyi soracaksınız.
  • 10-10-2006, 22:16:58
    #13
    Üyeliği durduruldu
    konuyu nerelere geitrmisiniz alt tarafi bir davetiye istedik
  • 11-10-2006, 00:58:37
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Fatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abuk subuk iş yapıyolar girmemek en güzeli davetiyeymiş
    ceviz mi abuk subuk
  • 11-10-2006, 01:09:41
    #15
    Üye olurken açıklama kısmına ikna edici bir yazı yazarsanız davetiyesiz onay verilebiliyor.
    Abuk subuk bir halini görmedim
  • 11-10-2006, 19:57:45
    #16
    benim acıklamamı ikna edici bulmuşlar ki 2 ay kadar önce üye olarak aldılar
    davetiyeyi geçip ikna edici bi sebep bulun. kimse davetiye vermio ben cok aradım. r10u bilmeden önce iyinet için davetiye kasıodum. üye olduğum bütün forummlarda yazdım. sonuc gellmedi neyse
    r10 Forever
  • 12-10-2006, 08:14:39
    #17
    Misafir
    Fatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abuk subuk iş yapıyolar girmemek en güzeli davetiyeymiş

    : ) komiksin Ceviz ve zoque favori forumlardır.
  • 18-03-2007, 12:00:51
    #18
    Üyeliği durduruldu
    evet zoque da cok kaliteli bir forum ama ikisinede bir türlü üye olamadim