benim acıklamamı ikna edici bulmuşlar ki 2 ay kadar önce üye olarak aldılar
davetiyeyi geçip ikna edici bi sebep bulun. kimse davetiye vermio ben cok aradım. r10u bilmeden önce iyinet için davetiye kasıodum. üye olduğum bütün forummlarda yazdım. sonuc gellmedi neyse
r10 Forever