• 10-08-2008, 14:12:46
    #1
    arkadaşlar benim hostcininde resellerim var. sitelerim kaç gündür kapanıyordu. mesaj yadım. saldırı oluyor dediler makinalarına. şimdi ben ne edeyim. kaç gündür kapalı siteler. herkezde öyle mi.
  • 10-08-2008, 14:36:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Botnet Saldırısı Yapıyorlarsa Doğru Söylüyorlardır Beklemelisin
  • 10-08-2008, 15:09:52
    #3
    Hostcini'nin müthiş bir altyapısı var. Ona rağmen saldırı konusunda sıkıntı yaşanıyorsa yapacak hiçbirşeyiniz yok. Bekleyeceksiniz. Sadece bu yani. Emin olun Hostcini bu konuda elinden gelen gayretin en ötesini gösteriyordur.
  • 10-08-2008, 15:16:35
    #4
    Hostcini ile yaklaşık 1 yıl boyunca çalıştım , hem dedicated'ımda hem VPS'imde 1 gün olsun sorun yaşamadım , gerek Kerem bey gerek diğer arkadaşlar çok ilgililer. Emin ol kendileri sorununu en kısa sürede halletmek için ellerinden geleni yapıyorlardır.
  • 10-08-2008, 16:01:00
    #5
    saldırı belli bir boyutu aştıktan sonra Hostcini yetersiz kalıyor, firewall ları çokta iyi değil ve bi yerden sonra down.
    bu sebebten dolayı saldırı alan siteyi park a çekip 5-6gun bekle sonra tekrardan aç derim.

    saldıran sahışı tanıyorsan konuşabilirsin (2. alt.)
  • 10-08-2008, 18:49:16
    #6
    Gizlen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saldırı belli bir boyutu aştıktan sonra Hostcini yetersiz kalıyor, firewall ları çokta iyi değil ve bi yerden sonra down.
    bu sebebten dolayı saldırı alan siteyi park a çekip 5-6gun bekle sonra tekrardan aç derim.
    saldıran sahışı tanıyorsan konuşabilirsin (2. alt.)
    bana saldırmıyorlar. siteye saldırıyorlarmış. bana öyle dediler. bakalım olmasa başka çözüm arıcaz.
  • 13-08-2008, 09:19:19
    #7
    arkadaşlar 1 haftadır reseller kapalı. sizce ne edeğim.
  • 13-08-2008, 09:35:05
    #8
    sonyabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar 1 haftadır reseller kapalı. sizce ne edeğim.




    Buradan aramayı denediniz mi?
  • 13-08-2008, 10:13:55
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Botnet'e yapılacak bişi yok yapanların ALLAH belasını versin , geçmiş olsun .