arkadaşlar benim hostcininde resellerim var. sitelerim kaç gündür kapanıyordu. mesaj yadım. saldırı oluyor dediler makinalarına. şimdi ben ne edeyim. kaç gündür kapalı siteler. herkezde öyle mi.