Arkadaşalar Adtech.com.tr ye üye oldum.
Ama bana mail falan göndermedi.
giriyorun üye olarak ama yine aynı sayfaya yönlendiriyor.
Bana bi akılverirmisiniz...
adtech te hatamı var mail gelmedi?
4
●321
- 03-08-2008, 16:50:16
- 03-08-2008, 17:02:02kardeş ben üye oldum amma bi türlü kodlarını felan alamıyorumAps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2008, 00:33:58adtech e uye oldum amam bana kod vermıyor acabaneden arkadaşlar ya :S isorun onlardamı bendemı:S
- 10-08-2008, 01:26:13kimseden yorum gelmedi kaç gun bekledım amma dayanamadım yine aynı yere yazıyorum arkadaşlar lutfen bı yardım