• 03-08-2008, 16:50:16
    #1
    Arkadaşalar Adtech.com.tr ye üye oldum.
    Ama bana mail falan göndermedi.
    giriyorun üye olarak ama yine aynı sayfaya yönlendiriyor.
    Bana bi akılverirmisiniz...
  • 03-08-2008, 16:52:02
    #2
    Aps
    Üyeliği durduruldu
    Ne maili almak istiyorsun nereye yönleniyorsun anlamadım ?
  • 03-08-2008, 17:02:02
    #3
    Aps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne maili almak istiyorsun nereye yönleniyorsun anlamadım ?
    kardeş ben üye oldum amma bi türlü kodlarını felan alamıyorum
  • 05-08-2008, 00:33:58
    #4
    adtech e uye oldum amam bana kod vermıyor acabaneden arkadaşlar ya :S isorun onlardamı bendemı:S
  • 10-08-2008, 01:26:13
    #5
    kimseden yorum gelmedi kaç gun bekledım amma dayanamadım yine aynı yere yazıyorum arkadaşlar lutfen bı yardım