Konu
adtech te hatamı var mail gelmedi?
03-08-2008, 17:02:02
#3
dikine_solucan
Aps adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne maili almak istiyorsun nereye yönleniyorsun anlamadım ?
kardeş ben üye oldum amma bi türlü kodlarını felan alamıyorum