• 20-07-2019, 18:16:30
    #1
    selamlar arkadaşlar, r10'da İhlas haber ajansının üyeliği olanlar arkadaşlarımız mutlaka vardır. Bu arkadaşarımız
    Deneyimlerinden bahsedebilirler mi? akış nasıl? aylık fiyatları nekadar biraz bilgi verebilir misiniz?
  • 20-07-2019, 18:20:40
    #2
    Fiyat konusunda direkt olarak yetkililere iletişim kurmanız daha sağlıklı olur, yerel, ulusal veyahut kategorilere ücret değişiyor diye biliyorum.
  • 20-07-2019, 18:21:21
    #3
    Ben kullanıyorum sözleşme yapılmakta ayda 4 haber fiyatı PM verebilirim tüm anlaşmalı ulusal haberlerde yayınlanıyor