selamlar arkadaşlar, r10'da İhlas haber ajansının üyeliği olanlar arkadaşlarımız mutlaka vardır. Bu arkadaşarımız
Deneyimlerinden bahsedebilirler mi? akış nasıl? aylık fiyatları nekadar biraz bilgi verebilir misiniz?