Benzerine annem kanmıştı. Kaliteli bir saç kurutma makinesi diye sipariş etmişti, aliexpress'teki ultra dandik oyuncak tarzı bir şey göndermişlerdi. Bu süreçte davacı vs olup uğraşmadım 200 lira için ama bu ahlak yoksunları sürekli böyle fake siteler hazırlayıp kapıda ödeme ile milleti kandırıyorlar.
Detaylandırmak gerekirse, annemin aldığı siteyi vs bilmiyordum. Kargo geldi ve kapıda ben ödedim parayı. Sonrasında 5 dk oldu olmadı, kargoyu açtım baktım sahte ürün. Hemen kargo şubesine gittim evime çok yakın. Dedim böyle böyle daha 5 dakika önce parayı elemanınıza verdim lütfen işlemi iptal edelim, ************** yapıyorlar vs dedim. Üstelik eleman bile daha şubeye gelmemişti. Ne söylesemde fayda etmedi, gönderici şubeyle konuşun vs vs diye oyaladılar beni, tabi mesai bitimi de olduğu için telefonu açmadı karşı şubeden kimse. Bu dolandırıcılara kargo şirketleri de aracılık etmiş oluyor.