• 17-07-2019, 11:56:36
    #1
    Arkadaşlar babam facede indirimli ürün gördü, ben güvenli olmayacağını söyledim ama ısrar etti verdik, lacosekampanya gibi bir sayfaydı face üzerinden yönlendirilip verdik siparişi, çocuk ürünleri yollamışlar şimdi numarayı açmıyorlar çaresi var mıdır ?
  • 17-07-2019, 11:57:53
    #2
    Bir bardak su için hocam, zarar ne kadar?
  • 17-07-2019, 11:58:11
    #3
    küçük sözü dinlemezse böyle olur
  • 17-07-2019, 11:58:43
    #4
    Bu şeref yoksunları yüzünden işini hakkıyla yapanlarda zadeleniyor, insanlar korkarak bakıyor sosyalmedyadan alışveriş yapmaya
    ayrıca sorun sizde hocam kargo geldiği zaman içini açıp bakmak en doğal hakkınız baktınız ürün o değilse parayı vermeden gönderirsiniz.
  • 17-07-2019, 12:00:13
    #5
    umtcntfn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir bardak su için hocam, zarar ne kadar?
    Fazla değil hocam 100 TL
  • 17-07-2019, 12:01:53
    #6
    Hocam tecrübe parayla edinilebilecek bir şey değildir. Şanslısınız ki edinebildiniz ve umarım daha fazla şanslısınızdır ki fazla zarar etmemişsinizdir Etrafınızdaki çocukları sevindirebilirsiniz

    comingxweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar babam facede indirimli ürün gördü, ben güvenli olmayacağını söyledim ama ısrar etti verdik, lacosekampanya gibi bir sayfaydı face üzerinden yönlendirilip verdik siparişi, çocuk ürünleri yollamışlar şimdi numarayı açmıyorlar çaresi var mıdır ?
  • 17-07-2019, 12:01:57
    #7
    Ebeveynlerin sosyal medyada ne işi var? Çocuklarından izin alsınlar veya çocuklarının sözünden çıkmasınlar. Bilip bilmeden kurcalıyorlar her şeyi, sonra kandırıldım ben. Teknoloji özürlüler sizi...
  • 17-07-2019, 12:02:14
    #8
    comingxweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar babam facede indirimli ürün gördü, ben güvenli olmayacağını söyledim ama ısrar etti verdik, lacosekampanya gibi bir sayfaydı face üzerinden yönlendirilip verdik siparişi, çocuk ürünleri yollamışlar şimdi numarayı açmıyorlar çaresi var mıdır ?
    Gerekli belgeler ile ilgili tüketici hakem heyetine başvurun onlar olurunu veya olmazını size söyleyecektir.
  • 17-07-2019, 12:08:48
    #9
    Benzerine annem kanmıştı. Kaliteli bir saç kurutma makinesi diye sipariş etmişti, aliexpress'teki ultra dandik oyuncak tarzı bir şey göndermişlerdi. Bu süreçte davacı vs olup uğraşmadım 200 lira için ama bu ahlak yoksunları sürekli böyle fake siteler hazırlayıp kapıda ödeme ile milleti kandırıyorlar.

    Detaylandırmak gerekirse, annemin aldığı siteyi vs bilmiyordum. Kargo geldi ve kapıda ben ödedim parayı. Sonrasında 5 dk oldu olmadı, kargoyu açtım baktım sahte ürün. Hemen kargo şubesine gittim evime çok yakın. Dedim böyle böyle daha 5 dakika önce parayı elemanınıza verdim lütfen işlemi iptal edelim, ************** yapıyorlar vs dedim. Üstelik eleman bile daha şubeye gelmemişti. Ne söylesemde fayda etmedi, gönderici şubeyle konuşun vs vs diye oyaladılar beni, tabi mesai bitimi de olduğu için telefonu açmadı karşı şubeden kimse. Bu dolandırıcılara kargo şirketleri de aracılık etmiş oluyor.