zembla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şaka yapıyoruz yahu. Zaten, genç nesil değilim, ben daha çok olaya maruz kalan babanın durumundayım...
Güldürdünüz , teşekkür ederim. Kusura bakmayın.