• 01-08-2008, 03:48:10
    #1
    Arada bir severek takip ettiğim Patlat.NET - www.patlat.net az evvel girdim resmen şok oldum..

    Ttnetin müşterilerine hizmeti bu olsa gerek..
  • 01-08-2008, 03:52:52
    #2
    Alıntı
    Bu alan adı ücretsiz olarak park edilmiştir. / This page is parked free.
    telekominikasyon kurumunun bi suçu yok
  • 01-08-2008, 03:55:06
    #3
    kaynağını aldım

    Alıntı
    <iframe scrolling=no width=100% height=500% marginwidth=0 marginheight=0 frameborder=0 vspace=0 hspace=0 src=http://212.156.4.8/index1.html></iframe>
    dnslerini tr ye çevirin anlarsınız
  • 01-08-2008, 04:50:11
    #4
    Merhabalar arkadaşlar,
    Patlat.NET'in sahibiyimi ki zaten patlat.net'e gelenler nickimden tanır beni.
    Şu anda kafayı sıyırmış durumdayım
    Öncelikle site hakkında kısa bir bilgi vereyim.
    Sitede yerli film, yerli müzik ve ***** paylaşımı kesinlikle yasaktı ve bu kategorilere ait hiçbir paylaşım bulunmamaktaydı.Yapılan paylaşımlar illegal ve legal karışıktı...
    Siteyi açmayı yaklaşık 13 ay önce düşünmüştüm fakat Türkiye'deki mahkeme kararları ve maddi sıkıntılar sebebiyle siteyi ancak 3,5 ay önce aktif edebildim.
    3,5 ay boyunca ciddi bir şekilde siteyle ilgilendik (2 kişi) ve bu kısa sürede günlük tekil hiti ortalama 25 K yaptık.(25K tekil hit - PR3 - Alexa: 34.000 küsür - 40K üye)
    Bu kadar yüksek hit ve trafik sebebiyle sunucu dayanamıyordu.Ayrıca hiçkimseyle problemimiz olmamasına rağmen son zamanlarda botnet saldırılarınada maruz kaldık.(tahmin ediyorum)
    Kapalı kaldığımız 1 hafta boyunca, "siteniz neden kapalı" "hosting sponsoru olabilirim" "ne zaman açılacak" "lütfen açılacağı zaman haber verin" vb. şeklinde yüzlerce mail geldi.İşin en ilgiç yanı ise bu gelen maillerin yarısı yabancılardan geldi.Onlara cevap yazacam diye az daha İngilizce'yi söküyordum..
    Siteden hiçbir gelir elde etmememize rağmen yeni bir sunucu aldık, tahminen bu hafta sonu siteyi tekrar aktif edecektik fakat sağolsun yüce adalet(!) gereğini düşündü ve yaptı.

    Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir

    Biz hiçbir zaman yaptığımız işin emek falan olduğunu görmedik.Bizlere şikayette bulunan kişilerede bunu hep bildirdik.Bizim "emeğe saygı" repliklerine ihtiyacımız yok.Yaptığımız şeyin emekle alakası olmadığı açık.
    Özellikle script konusununda başımız çok ağrıdı, scriptini kaldırmasını isteyen her kişinin scriptini kaldırdık.Zaten son zamanlarda yerli script yayınını nerdeyse durdurduk..
    Diğer paylaşımlarda hep yabancı film, müzik, script vb. paylaşımlardı.
    Şimdi bazıları "oh olsun illegal paylaşım yaparsan kapatırlar tabi" diyebilir.
    Ben de bunun farkındayım.
    Fakat asıl problem şu; adalet denen şeyin pek adil olmadığı.
    Türkiye'de bizim site gibi binlerce site var.Bugün o kadar site gezindim hepsi açık.O kadar yerli film, mp3 paylaşımı yapan ve uzun süredir açık olan birçok site biliyorum... Üye sayıları yüzbinleri geçen siteler var..Hatta Türkiye'de CC (kredi kartı) bilgileri dağıtan siteler bile var.
    Nerede bu adalet ?

    Yaptığımız paylaşımların hepsi yüzlerce sitede de mevcuttu.Fakat her nedense hep göze batan biz oluyorduk Örnek olarak: MEFE emlak scripti bizim site dışında onlarca sitede yayınlanmasına rağmen bizimle uğraşıyorlardı.Halbuki bu emlak scripti w4rez-bb'de bile yayınlanmıştı...

    Sitenin hala ne sebeple kapandığını anlamış değiliz.Herhangi bir mail de gelmedi.
    Tahminimce birileri bizi şikayet etti.4, 5 tane yerli klip vardı acaba onlardan mı diye de düşünüyorum. Neyse artık olan oldu siteyi kapattılar.Artık yeni aldığımız sunucuyu da bir yerime takarım..

    Ayrıca domainin başına www. koymayınca site normal açılıyor www. koyunca mahkeme kararı sayfası çıkıyor.

    EK:
    Arkadaşlar benim derdim diğer illegal sitelerin açık olması değil.Benim derdim Türkiye'deki yalancı adalet.Telekom siteleri neyine göre kapatıyor çok merak ediyorum.
    Telekom istese Türkiye'deki bütün illegal siteleri tespit edip 1 ay içinde kapatır.
    Ama nedense bu yapılmıyor ve kafalarına esen siteyi kapatıyorlar.
    Bu kafalarına esmiş olan sitelerden biriside biz olduk
    Madem adalet var o zaman herkese adalet !
  • 01-08-2008, 05:23:44
    #5
    Üyeliği durduruldu
    engellerken www koymazlarsa r10.net yazarlarsa www.r10.net yazınca girer siteye modemdende engellerken www koymazsan www yazınca giriyor ilginç olay.
  • 01-08-2008, 06:00:33
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu kadarına pes diyorum bugün baktığım 3. kapatılmış site konusu mahkemelerin işi gücü kalmadı galiba !
  • 01-08-2008, 06:53:59
    #7
    tam hız çalışıyorlar
  • 01-08-2008, 07:23:31
    #8
    TR'de bir de mayonez.net var vvarez yayın yapan. Ki Mayonez bayağı zamandır yayında. Tonla dosya paylaşıyorlar onlar da kapanmasın?

    Hayır kullandığımız faydalı şeyleri niye engeller ki .
  • 01-08-2008, 08:23:31
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @Stormy : o sitede full album vardı.Ben baya gördüm hatta indirdim : )
    marez scriptler tonla vardı...(yerli)

    Bence kapanmayı haketmiş bir siteydi.kapanacagınıda biliyordum.siz marez sitelerle ugrasirken sorun yok telekom kapatırken sorun var.kardeşim madem biliyorsun bunların kapatcagını açma o zaman.Her boku kapatıyolar işte.Riske bile almaya degmez.Baska siteler niye açık dersen..O adelete girmiyor işte...