@Stormy : o sitede full album vardı.Ben baya gördüm hatta indirdim : )
marez scriptler tonla vardı...(yerli)

Bence kapanmayı haketmiş bir siteydi.kapanacagınıda biliyordum.siz marez sitelerle ugrasirken sorun yok telekom kapatırken sorun var.kardeşim madem biliyorsun bunların kapatcagını açma o zaman.Her boku kapatıyolar işte.Riske bile almaya degmez.Baska siteler niye açık dersen..O adelete girmiyor işte...