• 01-08-2008, 15:43:19
    #10
    realone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ıyıde coktatli.net 'ın su ankı tasarımıyla senın tasarımının herhangı bır alakası yokkı ?
    Nasıl yok arkadaşım.2 gün önce değiştirilen sevgim.net tasarımını resmen kopyayıp üzerinde oynamışlar.Üst kısım, yan menü, logosunu bile benzetmişler.Buda online işlemler sayfası Coktatli.net - Online işlemler,* para kazan, sayısal loto, vergi bilgileri, tc kimlik no, posta kodu, bilinmeyen numaralar
    Sevgim.Net ,Online İşlemler, Online Hizmet Siteleri, E-Devlet Linkleri
  • 01-08-2008, 16:21:09
    #11
    tasarım güzelmiş bizdemi çarpsak neyse geçmiş olsun kardeş
  • 01-08-2008, 17:20:17
    #12
    death_angel35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tasarım güzelmiş bizdemi çarpsak neyse geçmiş olsun kardeş
    Siz bu gözle baktığınız sürece türkiyede internet sektörü hiç bir yere gelemez..
  • 01-08-2008, 19:17:45
    #13
    Üyeliği durduruldu
    konu dışı seo işi almıyorum.ayrıca realone daha seonun açılımını bilmiyor okuduğum kadarıyla.iyi çalışmalar.
  • 01-08-2008, 19:29:07
    #14
    Üyeliği durduruldu
    SEO21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu dışı seo işi almıyorum.ayrıca realone daha seonun açılımını bilmiyor okuduğum kadarıyla.iyi çalışmalar.
    tamam diyelim seo bilmiyor, adama helal olsun siteyi "sohbet" kelimesinde ilk sayfaya getirip 1.400ytlye satıp ekmek yiyor.
  • 01-08-2008, 20:26:20
    #15
    çal çırp yeee
    biri yapar biri çalır kıyamet bundan kopar, dün ftp ye girmeyi öğreniyor bu gün index indirip edit yapıyor. r10 da dolaşan örümcek adam sebastiyan bile bunlardan yararlı (en azından ÇALMIYOR)
    Not : sözüm çalanadır (siteyi yapan webmaster mıdır artık sahibimidir bilemem artık)
  • 01-08-2008, 22:14:06
    #16
    Üyeliği durduruldu
    RocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam diyelim seo bilmiyor, adama helal olsun siteyi "sohbet" kelimesinde ilk sayfaya getirip 1.400ytlye satıp ekmek yiyor.

    işin bi tarafıda var ki bende 3 ayda 8k yaptığım oyun sitesini 1600 ytl e satıp ekmek yiyorum.
  • 01-08-2008, 22:31:44
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    konuyu sacma sapan bi yere cekmissiniz adam siteyi sattım diyor. halen seo su na laf ediyosunuz hangi hak ile yani bu . Bence terbiyesizlik yaptıgı seo21 in
  • 01-08-2008, 22:37:22
    #18
    arkadaşlar her iki sitenin temasıda calantı zaten
    msn in kopyası hatta birileri bu tema yı phpnuke temasına cevirmişti bedava dagıtılıyordu.

    http://nuke.pehaspe.com/ yapanda bunlar hatta yani kimin caldıgı belli degil .. calan birisi varsa ikisidir cunku msn veya mynet görünümü olması lazım