arkadaşlar her iki sitenin temasıda calantı zaten

msn in kopyası hatta birileri bu tema yı phpnuke temasına cevirmişti bedava dagıtılıyordu.
http://nuke.pehaspe.com/ yapanda bunlar hatta

yani kimin caldıgı belli degil .. calan birisi varsa ikisidir cunku msn veya mynet görünümü olması lazım