Merhaba arkadaşlar. bugun siteme onesignal kurdum. fakat bu eklentı hakkında 2 sorum olucaktı sizlere
1: butonu sag koseye ayarladım fakat logoya tıklayınca hem abone ol penceresı hemde ayrı bır izin ver butonu cıkıyor. izin ver butonu cıkmamasını ıstıyorum yani direk butona tıkladıkları gıbı abone olsunlar. 2 3 sıtede ornegını gordum.
2: tema responsıve tema oldugu ıcın mobıl gırıslerde ayrı bıldırım butonu gozukuyor ama ingilizce bunu nasıl turkce yapıcam acaba.
şimdiden teşekkürler.
https://i.hizliresim.com/YdBnZD.jpg
Onesignal Bildirim Yardım
2
●203
- 25-06-2019, 00:26:58
- 25-06-2019, 00:37:10Hocam ben kendi siteme onesignal kurarken bu yazı baya faydalı olmuştu. en başından detaylı bir şekilde oku ve alt tarafta çeviri bölümünü de anlatmış. umarım işine yarar.
https://www.blogsavar.net/wordpress-...m-ve-ayarlari/ - 25-06-2019, 00:45:53teşekkür ederim hocam hemen inceliyorum.mdgrdg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle