• 25-06-2019, 00:26:58
    #1
    Merhaba arkadaşlar. bugun siteme onesignal kurdum. fakat bu eklentı hakkında 2 sorum olucaktı sizlere

    1: butonu sag koseye ayarladım fakat logoya tıklayınca hem abone ol penceresı hemde ayrı bır izin ver butonu cıkıyor. izin ver butonu cıkmamasını ıstıyorum yani direk butona tıkladıkları gıbı abone olsunlar. 2 3 sıtede ornegını gordum.

    2: tema responsıve tema oldugu ıcın mobıl gırıslerde ayrı bıldırım butonu gozukuyor ama ingilizce bunu nasıl turkce yapıcam acaba.

    şimdiden teşekkürler.

    https://i.hizliresim.com/YdBnZD.jpg
  • 25-06-2019, 00:37:10
    #2
    Hocam ben kendi siteme onesignal kurarken bu yazı baya faydalı olmuştu. en başından detaylı bir şekilde oku ve alt tarafta çeviri bölümünü de anlatmış. umarım işine yarar.

    https://www.blogsavar.net/wordpress-...m-ve-ayarlari/
  • 25-06-2019, 00:45:53
    #3
    mdgrdg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben kendi siteme onesignal kurarken bu yazı baya faydalı olmuştu. en başından detaylı bir şekilde oku ve alt tarafta çeviri bölümünü de anlatmış. umarım işine yarar.

    https://www.blogsavar.net/wordpress-...m-ve-ayarlari/
    teşekkür ederim hocam hemen inceliyorum.