Merhaba arkadaşlar. bugun siteme onesignal kurdum. fakat bu eklentı hakkında 2 sorum olucaktı sizlere
1: butonu sag koseye ayarladım fakat logoya tıklayınca hem abone ol penceresı hemde ayrı bır izin ver butonu cıkıyor. izin ver butonu cıkmamasını ıstıyorum yani direk butona tıkladıkları gıbı abone olsunlar. 2 3 sıtede ornegını gordum.
2: tema responsıve tema oldugu ıcın mobıl gırıslerde ayrı bıldırım butonu gozukuyor ama ingilizce bunu nasıl turkce yapıcam acaba.
şimdiden teşekkürler.
https://i.hizliresim.com/YdBnZD.jpg