• 01-08-2008, 02:01:17
    nasıl bir cahiliye dönemi geçiriyoruz ya
  • 01-08-2008, 02:04:45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Müzik siteleri kapandı TTnet Müzik çıktı,
    Video siteleri kapandı TTnet Video çıktı,
    Biraz önce sayfalarını ziyaret ettim TTnet Mail çıkmış, sıra kimde?
    Gmail, yahoo mail, hotmail sizce?

    Bu ülkede ne webmaster olunur nede internet kullanıcısı! Yazıklar olsun...
  • 01-08-2008, 02:05:21
    godofwar4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müzik siteleri kapandı TTnet Müzik çıktı,
    Video siteleri kapandı TTnet Video çıktı,
    Biraz önce sayfalarını ziyaret ettim TTnet Mail çıkmış, sıra kimde?
    Gmail, yahoo mail, hotmail sizce?
    Bu ülkede ne webmaster olunur nede internet kullanıcısı!
    küfür etme boşver
  • 01-08-2008, 02:27:06
    ahbi babayit yokmu ttnetin giriş sayfasına kocaman BU SİTE SİZİNGİBİ Ş......SİZLERE DERSVERMEK İÇİN KAPATILMIŞTIR yazsada site kapatma nasıl bir duyguymuş yaşatsa bu kör çahillere nevar.. yokmudur öyle babayit
  • 01-08-2008, 02:32:03
    eldorado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahbi babayit yokmu ttnetin giriş sayfasına kocaman BU SİTE SİZİNGİBİ Ş......SİZLERE DERSVERMEK İÇİN KAPATILMIŞTIR yazsada site kapatma nasıl bir duyguymuş yaşatsa bu kör çahillere nevar.. yokmumur öyle babayit
    Bu fikri söyledin ya Hacker olasım geldi
  • 01-08-2008, 03:28:51
    godofwar4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu fikri söyledin ya Hacker olasım geldi
    he ya biri yapsa bunu keşke, gözlerine soka soka yazsa oraya bu siteye erişim engellenmiştir diye yokmu bunu yapabilecek r10'da.
  • 01-08-2008, 03:40:03
    Üyeliği durduruldu
    lanet olsun bu rezilliğe sebep olan dangalaklara

    sitelerimizde ttnet'e ve bu tür sansürlere karşı tepkimizi belirtsek ya?
  • 01-08-2008, 04:01:35
    aytuggg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lanet olsun bu rezilliğe sebep olan dangalaklara

    sitelerimizde ttnet'e ve bu tür sansürlere karşı tepkimizi belirtsek ya?
    sitemizde yapsak, ttnet bakmak bile.

    en iyisi canlı canlı yürüyüş yapcaz.polisten dayak yiyecez belki o zaman bi faydası olur.
  • 01-08-2008, 09:24:49
    rüyamda dailymotion un acıldıgını gördum sonra hemen sıteme baktım videolar oynuyor ne kadar sevındım anlatamam sabah kalktıgımda ılk yaptıgım dailymotion'a bakmak oldu ama ot gibi kaldım gene