aytuggg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lanet olsun bu rezilliğe sebep olan dangalaklara

sitelerimizde ttnet'e ve bu tür sansürlere karşı tepkimizi belirtsek ya?
sitemizde yapsak, ttnet bakmak bile.

en iyisi canlı canlı yürüyüş yapcaz.polisten dayak yiyecez belki o zaman bi faydası olur.