eldorado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ahbi babayit yokmu ttnetin giriş sayfasına kocaman BU SİTE SİZİNGİBİ Ş......SİZLERE DERSVERMEK İÇİN KAPATILMIŞTIR yazsada site kapatma nasıl bir duyguymuş yaşatsa bu kör çahillere nevar.. yokmumur öyle babayit
Bu fikri söyledin ya Hacker olasım geldi