• 21-07-2008, 18:59:28
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    arkadaşlar sitelerimin üzerine koyabileceğim aac destekleyen bir player gerekli fakat birtürlü bulamadım. var olan medya player dosya yükletmek istiyor kullanıcımıza ve bazı işletim sistemlerinde çalmıyor
  • 21-07-2008, 20:05:13
    #2
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    itune nin calisiyor sanirim
  • 21-07-2008, 22:29:01
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    gdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    itune nin calisiyor sanirim
    link varmı acaba?
  • 21-07-2008, 22:33:30
    #4
    Winamp ile dinletebilirsin. Web playerlar şuan dinletemiyor.
  • 22-07-2008, 13:44:57
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    gfxcm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Winamp ile dinletebilirsin. Web playerlar şuan dinletemiyor.
    o nasıl olacak ki?