Konu
aac destekleyen player?
22-07-2008, 13:44:57
#5
Postakusu
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
gfxcm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Winamp ile dinletebilirsin. Web playerlar şuan dinletemiyor.
o nasıl olacak ki?